گل سرسبد ماشین های تویوتا، نسخه ژاپنی شاسی بلند فراری، عکس

به گزارش سفر به روسیه، پدال نوشت: کراون اسپرت پلاگین هیبریدی با قیمت 53 هزار دلار، به یک پیشرانه 2.5 لیتری و یک موتور الکتریکی مجهز است و می تواند تا 90 کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی طی کند.

گل سرسبد ماشین های تویوتا، نسخه ژاپنی شاسی بلند فراری، عکس

تویوتا مدل کراون خود را به یک خانواده تبدیل نموده و تا به امروز چهار نسخهٔ مختلف از آن شامل کراون کراس اوور، کراون سدان، کراون اسپرت و کراون سیگنیا را معرفی نموده است. حال سازندهٔ ژاپنی برای مدل کراون اسپرت که فعلاً فقط در بازار ژاپن عرضه می گردد، یک قوای محرکهٔ پلاگین هیبریدی را ارائه نموده است. کراون اسپرت کراس اوور کامپکتی است که شبیه فراری پوروسانگوئه ژاپنی به نظر می رسد خصوصاً با رنگ اسپرت ولی متأسفانه زیر کاپوت آن خبری از پیشرانهٔ V12 نیست.

  • آخرین تصاویر به جا مانده از ببر باشکوه مازندران

بااین حال، نسخهٔ پلاگین هیبریدی این خودرو حداقل طبق استانداردهای تویوتا شاسی بلند قدرتمندی است. این نسخه از یک پیشرانهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی و یک موتور الکتریکی استفاده می نماید که مجموعاً 302 اسب بخار قدرت را به هر چهارچرخ تحویل می دهد. برای نسخهٔ پلاگین هیبریدی بعلاوه تویوتا ترمزهای جلوی قوی تری را هم تدارک دیده است که با دیسک های 20 اینچی و کالیپرهای شش پیستونه قرمزرنگ، قدرت توقف را افزایش می دهد. علاوه بر این، کراون اسپرت پلاگین هیبریدی به پدال های تعویض دنده هم مجهز شده و با تقویت کف خودرو، استحکام بیشتری نسبت به نسخهٔ معمولی پیدا نموده است.

نسخهٔ پلاگین هیبریدی کراس اوور تویوتا طبیعتاً مصرف سوخت کمتری هم دارد. زیر کف این خودرو یک پکیج باطری لیتیوم یونی نصب شده است که امکان پیمودن 90 کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی فراهم می نماید. ظرف 38 دقیقه نیز این باطری تا 80 درصد شارژ خواهد شد. باک سوخت خودرو 55 لیتر ظرفیت دارد و برد کلی آن به 1200 کیلومتر می رسد. کراون اسپرت پلاگین هیبریدی روی رینگ های بزرگ 21 اینچی مشکی با لاستیک های پهن تر قرار گرفته و از سیستم تعلیق تطبیقی با یاری فنرهای اصلاح شده بهره می برد. به گفتهٔ تویوتا، این ماشین سواری بسیار پایداری را ارائه می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های این شاسی بلند تازه قابلیت شارژ دوطرفه است که می تواند برق 100 ولت برای تأمین انرژی دستگاه های مختلف را تأمین کند. قیمت کراون اسپرت پلاگین هیبریدی از 7.65 میلیون ین معادل 53 هزار دلار شروع می گردد و تویوتا امیدوار است بتواند ماهانه حدود 300 دستگاه از آن را بفروشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا لو رفت

  • تبدیل شدن زمین به جهنم غیرقابل سکونت/ یک پیش بینی ترسناک

  • خودروهای این برند بیشتر از بقیه خودروها تصادف می نمایند!

  • انتخاب هندوانه رسیده و شیرین با هوش مصنوعی

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2240

به "گل سرسبد ماشین های تویوتا، نسخه ژاپنی شاسی بلند فراری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل سرسبد ماشین های تویوتا، نسخه ژاپنی شاسی بلند فراری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید