چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟

به گزارش سفر به روسیه، ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟

چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟

آیین بزرگداشت روز ملی صادرات و اعلام صادر نمایندگان ممتاز و نمونه جمهوری اسلامی ایران به عنوان منتخبین بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات 1402 در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

بنابر نتایج اعلام شده از سوی سازمان توسعه تجارت، در این آیین محسن محور مدیر عامل بیمارستان رضوی از استان خراسان رضوی به عنوان صادر نماینده نمونه ملی در حوزه توریستی سلامت و امیر پویان رفیعی شاد مدیر عامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) از استان تهران در بخش خدمات توریستی به عنوان صادر نماینده نمونه ملی شایسته تقدیر معرفی شدند.

معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی انتخاب صادر نمایندگان برتر از میان فعالان حوزه توریستی را دستاوردی شایسته دانست و در تشریح پیشینه موفقیت حاصل شده گفت: صنعت توریستی به عنوان یکی از زنجیره های حوزه مالی در کشور ماهیت ارزآوری دارد و به عنوان یک فعالیت صادراتی محسوب می گردد.

علی اصغر شالبافیان اضافه کرد: از این رو در سال گذشته با پیگیری های مستمر معاونت توریستی و همکاری مطلوب سازمان توسعه تجارت، جوایز صادراتی به فعالان توریستی اختصاص پیدا کرد و تعدادی از فعالان این حوزه که در جذب توریست خارجی فعال و سبب ارزآوری به کشور هستند، توانستند از این مزیت استفاده و جوایز صادراتی را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه رویکرد بعدی پس از اخذ جوایز صادراتی، ورود فعالان توریستی به عرصه ارزیابی در مقام صادر نمایندگان برتر بود، گفت: یکی از کلان راهبردهایی که در معاونت توریستی دنبال شده است هم افزایی با دستگاه های دیگر و حمایت از بخش خصوصی بوده است، از این رو خانواده صنعت توریستی نیز توانست در روز ملی صادرات سهم شایسته ای داشته باشد و دستاورد امروز تجلی همزمان دو کلان راهبرد مذکور است.

شالبافیان اعلام نمود: انتخاب صادر نمایندگان برتر از بین خانواده بزرگ صنعت توریستی کشور به وسیله سازمان توسعه تجارت ایران و تقدیر از بهترین های این حوزه در روز ملی صادرات دستاوردی شایسته در این حوزه به شمار می آید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 مهر 1402 بروزرسانی: 29 مهر 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2233

به "چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید