پرسپولیس به سنگربان استقلال پیشنهاد داد

به گزارش سفر به روسیه، محمدجواد کیا دروازه بان جوان که سابقه بازی در تیم های پایه ملی را در کارنامه اش دارد چندی پیش با باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا کرد.

پرسپولیس به سنگربان استقلال پیشنهاد داد

این دروازه بان جوان که در سن 18 سالگی در مهم ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاه قاره آسیا یعنی لیگ قهرمانان به میدان رفت، قرار بود در تمرینات استقلال شرکت کند، اما اختلاف علی خطیر (مدیرعامل) و جواد نکونام (سرمربی تیم) باعث شد تا نکونام به سنگربانی که به او اعتقاد فنی داشت، اجازه تمرین کردن ندهد.

حالا گفته می گردد این دروازه بان جوان با پیشنهاد مجذوب نماینده باشگاه پرسپولیس روبه رو شده است.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که در گذشته نه چندان دور و در شهر خودرو سرمربی کیا بود، به توانایی های فنی این سنگربان جوان اعتماد و اعتقاد ویژه ای دارد و از مدیران تیمش درخواست نموده است تا نسبت به جذب او اقدام نمایند.

گفته می گردد باشگاه پرسپولیس به کیا پیشنهاد داده است در صورتی که بتواند با توجه به مسائل پیش آمده رضایت نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند، حاضر است با او قرارداد پنج ساله ای را به امضا برساند.

در روز هایی که بیرانوند با مصدومیت روبرو شده و تنها سهمیه بزرگسالان پرسپولیس به مهاجم خارجی اختصاص یافته است، محمدجواد کیا می تواند گزینه مناسبی برای قرمزپوشان باشد.

ظاهرا کیا در پاسخ به این پیشنهاد اعلام نموده است با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد، پرسپولیسی ها با مدیران آبی وارد مذاکره شوند.

به نظر می رسد اگر نکونام به کیا اجازه تمرین کردن ندهد، او از جمع آبی ها جدا خواهد شد و در انتقال جنجالی به پرسپولیس خواهد پیوست.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2226

به "پرسپولیس به سنگربان استقلال پیشنهاد داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرسپولیس به سنگربان استقلال پیشنهاد داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به سنگربان استقلال پیشنهاد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید