هفته آشپزی ایتالیایی به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد

به گزارش سفر به روسیه، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هفته آشپزی ایتالیایی به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد.

هفته آشپزی ایتالیایی به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد

وزارت امور خارجه ایتالیا به همراه شبکه دیپلماتیک کنسولی و دفاتر ایچه (آژانس بازرگانی ایتالیا) در سراسر دنیا هفته آشپزی ایتالیایی در دنیا را جشن گرفتند.

این رویداد که در سال 2016 شکل گرفته و هدف آن توسعه و ارتقای آشپزی ایتالیا در چهارچوب ترویج برترین های حوزه کشاورزی و غذایی ایتالیا و سنت غذا و نوشیدنی این کشور می باشد، در ایران نیز همزمان با سایر کشور های دنیا به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد.

موضوع سال 2023 این رویداد بر سر میز با غذاهای ایتالیایی: سلامتی با طعم بوده و با تاکید بر کیفیت و اصالت محصولات ایتالیایی، میخواهد رژیم غذایی مدیترانه ای را به عنوان یک سبک از رژیم غذایی متعادل با هدف ایجاد سبک زندگی سالم و تندرستی ترویج نماید.

افتتاح این مراسم در هتل اسپسناس پالاس تهران و نیز یکی از رستورانهای تهران با حضور سفرای بعضی از کشور ها و فعالان مرتبط با ایتالیا صورت گرفت.

در این رویداد خانم رومانوا وابسته فرهنگی سفارت ایتالیا در تهران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان هفته آشپزی ایتالیایی را گرامی داشته و آقای جان لوکا آلبانو مسئول دفتر ایچه در تهران به شرح در مورد تولیدات بخش کشاورزی و آمارهای مرتبط با آن پرداخت. همزمان با این رویداد، آشپز محبوب ایتالیایی آقای جوزپه دی بلا عضو فدراسیون آشپزان ایتالیا به صورت زنده ضمن شرح در مورد جغرافیای خوراکهای ایتالیایی به طبخ 5 غذای معروف از 5 منطقه جغرافیایی ایتالیا پرداخت.

منبع: همگردی
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2236

به "هفته آشپزی ایتالیایی به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته آشپزی ایتالیایی به وسیله سفارت ایتالیا در تهران گرامی داشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید