ستاره خارجی مطرح در استقلال؟ ، تصویر گزینه استقلال کنار رونالدو ، نکونام و مدیران استقلال دست به کار شدند

به گزارش سفر به روسیه، باشگاه استقلال در کوشش است تا پس از کاهش رقم قرارداد بازیکنان فعلی با جلال الدین ماشاریپوف وارد مذاکره گردد.

ستاره خارجی مطرح در استقلال؟ ، تصویر گزینه استقلال کنار رونالدو ، نکونام و مدیران استقلال دست به کار شدند

به گزارش خبرنگاران، دقیقا 30 روز پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اظهار داشت که پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز نموده و قرار است این دو بازیکن به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند.

با این حال، گوستاوو بلانکو تنها بازیکن خارجی است که استقلالی ها پیروز به جذب او شدند و شرایط برای جذب وینگر مورد نظر نکونام، تا به امروز فراهم نشده است. البته آبی ها مذاکراتی با عمرو وردة مصری داشتند ولی در نهایت نیز جذب او منتفی شد.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام نموده خواهان جذب جلال الدین ماشاریپوف، وینگر ازبکستانی و سابق النصر است. بازیکنی که در دوره های مختلف چند باری به استقلال لینک شد ولی در نهایت این انتقال شکل نگرفت.

حالا و پس از تأیید جواد نکونام، باشگاه استقلال در پی انجام مذاکره با این بازیکن ازبکستانی است تا در صورت توافق طرفین، او به عنوان سهمیه بازیکن آزاد فیفا، به جمع آبی های مرکز اضافه گردد.

البته استقلال در راه جذب ماشاریپوف یک مشکل بزرگ دارد و آن، رعایت سقف بودجه است. از باشگاه استقلال خبر می رسد که جواد نکونام قول داده بود که در صورت اقدام باشگاه برای جذب خارجی دوم، با توجه به مسائل سقف بودجه، شخصا برای کاهش مبلغ قرارداد اعضای تیم اقدام کند تا زمینه برای جذب بازیکن نو مهیا گردد.

اکنون و با درخواست رسمی نکونام، مدیریت باشگاه کوشش برای جذب ماشاریپوف را شروع نموده ولی باید در وهله اول، بازیکنان و کادرفنی جهت کاهش مبلغ قراردادهایشان اقدام نمایند تا با کاهش سقف بودجه آبی ها، آنها مسئله ای برای به خدمت گرفتن وینگر ازبکی نداشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2230

به "ستاره خارجی مطرح در استقلال؟ ، تصویر گزینه استقلال کنار رونالدو ، نکونام و مدیران استقلال دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره خارجی مطرح در استقلال؟ ، تصویر گزینه استقلال کنار رونالدو ، نکونام و مدیران استقلال دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید