ثبت نام در کافه سرمایه یلدا سامیت

به گزارش سفر به روسیه، با توجه به اهمیت تامین مالی شرکت های استارتاپی و دانش بنیان رویداد کافه سرمایه یلدا سامیت با هدف بهم رسانی سرمایه گذاران و سرمایه پذیران برگزار می گردد.

ثبت نام در کافه سرمایه یلدا سامیت

رویداد کافه سرمایه گردهمایی تخصصی شرکت ها، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و استارتاپ های برتر است که در حاشیه یلدا سامیت برگزار می گردد.

استارتاپ هایی که در پی جذب سرمایه هستند بر روی استیج ویژه در خصوص کسب و کارشان ارائه ای خواهند داشت. نمایندگان شرکت های سرمایه گذارنیز جهت آنالیز و ارزیابی به عنوان داور روی استیج حضور پیدا خواهند کرد تا استارت آپ ها به پرسش های نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری پاسخ بدهند.

بعلاوه درکافه سرمایه نماینده هر شرکت یا سرمایه گذار در فضا و میز اختصاصی خود مستقر می شوند و استارتاپ ها در مدت زمانی کوتاه به صورت خصوصی شرکت خود را به آنها معرفی می نمایند. پس از مصاحبه نماینده هر شرکت یا سرمایه گذار می تواند به استارتاپ مورد علاقه خود پیشنهاد همکاری یا سرمایه گذاری ارائه دهد.

رویداد کافه سرمایه یلدا سامیت جهت تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ های رجحان که احتیاج به جذب سرمایه دارند تدارک دیده شداست. جهت حضور در کافه سرمایه و استفاده از این فرصت استثنایی فرم زیر را جهت ارزیابی و معین زمان حضور تکمیل کنید. https://survey.porsline.ir/s/CvgNw1w شرایط نهایی جهت حضور در کافه سرمایه بعد از مرحله ارزیابی به نمایندگان استارت آپ هایی که اطلاعات خود را تکمیل نموده اند، اعلام خواهد شد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2241

به "ثبت نام در کافه سرمایه یلدا سامیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در کافه سرمایه یلدا سامیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید